dinsdag 28 januari 2014

Een mooie slinger gemaakt door mijn meisje

Dit moet ik even met jullie delen! Ik ging zojuist even een kijkje nemen bij onze spelende kinderen boven. Zoonlief was aan het opruimen (wauw, dat is best fijn
), de jongste dochter speelde Zwarte Piet en was geheel in die stijl verkleed en de oudste dochter van 6 jaar was net haar laatste knutselspullen aan het opruimen. Ze had een prachtige vlaggenlijn op haar deur gemaakt. De vlaggetjes zijn van papier. Ze zijn versierd met stickers en vastgeplakt met masking tape. Wat een leuk resultaat! Het ziet er zooo leuk uit. Daarom deel ik dit ook even met jullie. Misschien zelfs wel ter inspiratie!
De foto is met mijn mobiel gemaakt. Helaas maakt hij niet kwalitatief goede foto's. Maar goed, het idee is duidelijk.

6 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg dat heeft je dochter heel mooi gemaakt , de kleuren zijn zo goed gekozen, en mooi versierd.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De slinger mag ook gewoon blijven hangen. Normaal gesproken heb ik liever niet dat er knutselwerken op deur worden gemaakt. Deze mag blijven! Gelukkig heeft ze hem vastgeplakt met masking tape ipv met lijm.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie vlaggenlijn heeft je dochter gemaakt. Super hoor, ze kan er wat van.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ze is ook echt een knutseltante. Ze doet niets liever dan dat.

      Verwijderen
  3. Hoi Greetje, ik zag je op pinterest, je had een paar pins van mijn bord gepint,
    Ik nam hierdoor een kijkje op jou pinborden. Ik ben meteen een volger geworden. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben nu op je blogje aan het snuffelen, wat een gezellige blogjes. Ook hier ben ik meteen volger van je geworden. Liefs Chantal blogje HaakBrei-n

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je een kijkje op mijn blog komt doen! Ik ga gelijk ook even op jouw blog rondsnuffelen!!!

      Verwijderen