vrijdag 27 december 2013

Gehaakt rokje in vrolijke kleuren

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/51/33/e8/5133e83e41097ea42b0f14eeb6781324.jpg 
In iets meer dan een week heb ik dit rokje voor onze jongste dochter gemaakt. Het is een heel wijd rokje geworden in de kleuren groen, blauw, rood en knalroze. Ik heb voor deze kleuren gekozen omdat ze mooi helder zijn en ook omdat de meeste truitjes in de kast van onze kleine meid in één of in meerdere van deze kleuren zijn. Makkelijk te combineren dus!
Omdat het rokje echt heel erg wijd is, was het klusje minder snel klaar dan gedacht. Ik had gedacht hem binnen 2-3 dagen af te hebben, maar dat was niet het geval. Ik heb er ruim een week elke dag een stukje aan gewerkt. En met het gewenste resultaat: een fleurig, wijd rokje voor onze jongste dochter. Ze is erg blij met haar nieuwe rok. We hebben al veel complimenten gekregen. 
Binnenkort ga ik ook nog een rok voor onze andere dochter maken. Dat wordt een strakker model. Dat vind ik mooier bij haar staan. Ik heb in ieder geval de smaak van het rokjes haken te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten