vrijdag 27 december 2013

Een warme sjaal

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/24/e4/f8/24e4f80bc96699313d93071bd36c9926.jpg 
Ik heb een warme sjaal voor onze jongste dochter gemaakt. Op de foto heeft onze oudste dochter de sjaal om, want peuterlief wilde niet op de foto en al helemaal niet stil blijven staan. 
Ik heb gekozen voor felle kleurtjes, omdat deze kleuren erg mooi bij haar staan en ook goed bij haar winterjas passen. 
De sjaal bestaat uit 8 granny vierkantjes en tussen de granny's steeds 8 strepen (van stokjes). Tenslotte heb ik de sjaal afgewerkt met een paars rand van stokjes. 
Het liefst wil ik nu nog een bijpassende muts maken, maar het juiste patroon heb ik daar nog niet voor gevonden. Tips voor een goed patroon voor een peutermutsje zijn dan ook van harte welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten