zondag 24 november 2013

Zpagetti hoedje

Leuk hoedje van ZpagettiLaatst heb ik van een vriendin een eenvoudig patroontje voor een gehaakt hoedje van Zpagetti gekregen. Al enige tijd ben ik wat aan het haken en de basissteken heb ik inmiddels redelijk onder de knie, dus bij het zien van dit patroontje was ik gelijk enthousiast. Op dat moment was de Zpagettigaren ook nog eens in de aanbieding bij de Action. Een grote bol Zpagetti voor slechts 2,00 Euro kan ik dan natuurlijk niet laten liggen en met in mijn achterhoofd het nieuwe patroon heb ik dan ook gelijk maar een aantal kleuren meegenomen. Bij de Action kon ik ook gelijk de juiste haaknaald aanschaffen, dus kon ik dezelfde middag al aan de slag.
Het werken met Zpagetti is door de dikte best wel wat zwaarder dan gewoon haken, maar door de dikte heb je ook zo snel resultaat. In slechts 2 uurtjes had ik het hoedje al helemaal af!!!
Het was erg leuk om te maken, niet moeilijk, heel voordelig (nog geen €5,00) en snel klaar. Precies wat we natuurlijk graag willen.
Na schooltijd moest Margriet het hoedje natuurlijk gelijk passen. De maat is precies goed voor haar en hij staat haar ook nog eens geweldig! Een erg leuk zelfmaakproject voor iedereen die wel een beetje kan haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten