woensdag 13 februari 2013

Gek op zelfgemaakt

Hier in huis zijn we allemaal nogal creatief! Daarom staan, liggen, hangen en slingeren hier in huis overal zelfgemaakte projecten rond. Zoals schilderijen, tekeningen en bouwsels van de kinderen, bloembakken en vogelhuisjes door manlief gemaakt, lekkere baksels uit eigen keuken, woondecoratie door mij gemaakt, slingers voor de verjaardagen en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. We kunnen zelf toch echt wel leuke dingen maken. Omdat ik naast het knutselen en freubelen ook dol op schrijven ben, heb ik besloten om een blog te gaan schrijven over zelfgemaakte creaties. De naam van de blog doet misschien vermoeden dat alleen de creaties van mijzelf worden beschreven, maar ik wil het graag niet tot mijzelf beperken. Ook creaties van anderen worden beschreven. Hopelijk lezen jullie mijn blog met veel plezier en doen jullie inspiratie op om ook aan de slag te gaan met het maken van iets moois. Het geeft absoluut voldoening als je straks ook een zelfgemaakt project in je huis hebt staan, liggen, hangen of slingeren.

1 opmerking:

  1. Je hebt een leuk blog! Ik ga je volgen. Veel geluk en creativiteit gewenst voor 2014!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen