donderdag 22 januari 2015

Warme wintermuts




Ik ben januari op creatief gebied begonnen met het maken van deze warme muts voor onze jongste dochter. Ik kwam het complete pakket bij de Boekenvoordeel tegen voor slechts 6,99 Euro. In het pakket zat het patroon, alle garen, een haaknaald en een pompommaker. Ik betrapte het patroon op enkele foutjes. Gelukkig kwam ik er redelijk snel achter en kon ik een stukje van de muts nog makkelijk uithalen en het patroon zelf aanpassen.
Het resultaat is nu een kleurige, warme muts. Dochterlief is er erg blij mee en zelf ben ik ook tevreden met het resultaat. Ik denk dat ik binnenkort nog een keer zo'n muts maak voor onze andere dochter. Natuurlijk met andere kleuren.

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Wel jammer dat het patroon niet klopte, is toch slordig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is inderdaad slordig. Gelukkig ontdekte ik waar de fout zat. Soms zie je wel dat het niet klopt, maar weet je niet waar het aan ligt.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je terug gestart ben met bloggen :) Veel plezier ermee! Ik ben zelf ook gek op haken. Helaas iets te weinig tijd naar mijn zin om er mee bezig te zijn. Maar ik heb gisteren 23 bollen wol gekocht voor een poncho. Bedoeling is om hem tegen volgende winter af te krijgen ;-)
    Groetjes, Katrien - Touch of Sweden op IG

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd naar je poncho. Je hebt nog even de tijd gelukkig;-)

      Verwijderen